reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Monika Minárová

Monika Minárová

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný človek. Som veselá a rada sa smejem. Mám rada ľudí, ktorí nič neriešia a žijú jednoducho. Zoznam autorových rubrík:  Zo života

reklama

Zo života

Nebojme sa Corona vírusu

Monika Minárová

Nebojme sa Corona vírusu

Žijeme veľmi uponáhľaný život a bolo načase to zastaviť. Toto je možno trest za to, že sme si veľa vecí nevážili. Áno, ja viem, že veľa ľudí bude mať rôzne názory a ja to rešpektujem. Skúste si prečítať ako to vidím ja.

  • 20. mar 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 693x
  • 4
Majkina čarovná lampa

Monika Minárová

Majkina čarovná lampa

Majka je malé vystrašené dievčatko. Má len 4 roky a žije s babkou na dedine. Rodičia zomreli pri autonehode, rovnako aj jej mladší brat. Bola vždy veselé, štebotavé dievčatko ale odkedy sa stala tá nehoda veľa toho nenarozpráva.

  • 20. dec 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 687x
  • 1
Ako som si splnila sen

Monika Minárová

Ako som si splnila sen

Na začiatku som len dúfala, že sa to raz podarí. Teraz som šťastná, že som dokázala prekonať sama seba a ísť za svojim cieľom.

  • 15. sep 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 258x
  • 0
Topánky, ktoré vydržali dve hodiny alebo ak chcete recenzia na predajcu obuvi JohnGarfield

Monika Minárová

Topánky, ktoré vydržali dve hodiny alebo ak chcete recenzia na predajcu obuvi JohnGarfield

Dnes ma pobavilo vyjadrenie reklamačného oddelenia jedného veľmi známeho obchodu. Myslím, že to stojí za prečítanie, asi sa s tým stretli viacerí z nás.

  • 31. aug 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 470x
  • 65
Ako sme sa rozhodli ne-voliť Kotlebu

Monika Minárová

Politika Ako sme sa rozhodli ne-voliť Kotlebu

V zahraničných ale aj v našich médiách sa píše o tom, ako zle na Slovensku dopadli voľby, pretože sa do parlamentu dostali Kotlebovci. Zaujímalo by ma, či si tí, ktorí toto píšu, prečítali ich volebný program. A nielen to...

  • 7. mar 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 334x
  • 31
reklama
Koho budem voliť?

Monika Minárová

Koho budem voliť?

Blížia sa voľby už 5. marca. Máte už vybratého svojho kandidáta? Ja nie a preto tu píšem. Určite to bude malý prieskum koho voliť a množstvo zaujímavých názorov. Tak do toho!

  • 5. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 221x
  • 21
Leopold Haverl R.I.P.

Monika Minárová

Leopold Haverl R.I.P.

Smutná správa nielen pre rodinu, hercov-kolegov ale aj pre širokú verejnosť. Dnes do hereckého neba odchádza ďalšia osobnosť, za ktorou sa zavreli brány tohto sveta.

  • 5. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 746x
  • 1
Kedy začnú štrajkovať rodičia?

Monika Minárová

Kedy začnú štrajkovať rodičia?

Na Slovensku je to už zaužívaná tradícia, že stále niekto štrajkuje. Raz sú to zdravotníci, inokedy železničiari a teraz to budú učitelia.

  • 22. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 211x
  • 51
Káva navyše

Monika Minárová

Káva navyše

Dnes som si prečítala článok, ktorý ma veľmi zaujal. Minimálne stojí na zamyslenie sa nad tým, čo by sa stalo, keby to fungovalo aj na Slovensku.

  • 15. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 749x
  • 0
Vianočné prianie

Monika Minárová

Vianočné prianie

Vianoce sa blížia ako každý rok, v celom dome robím vzorný poriadok. Takto začínajú slová básničky, ktorú recitujú deti na vianočných besiedkach. Nastal vianočný čas.

  • 12. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 652x
  • 0
reklama
Navštívili sme tetu Olu.

Monika Minárová

Navštívili sme tetu Olu.

Keď je človek už starý, treba ho odložiť niekam preč lebo už naňho nemáme čas. Takto to funguje vo veľa rodinách a je zarážajúce, že rozhodnutie ľudí, ktorí niekoho takto odložia nedokáže nič osvietiť. Ja sa pýtam - PREČO?

  • 28. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 031x
  • 5
Tvoj život zmení terorista!

Monika Minárová

Tvoj život zmení terorista!

Včera som zažila humornú príhodu. Kúpili sme vianočný stromček a na parkovisku sme zistili, že nám nevôjde do auta. Bolo to humorné a myslela som si, že vám o tom napíšem. Ale udalosti z predchádzajúceho dňa ma nútia zvážnieť.

  • 15. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 129x
  • 9
Usmiate ráno

Monika Minárová

Usmiate ráno

Je chladné novembrové ráno a ľudia sa ponáhľajú do práce. Na to, aby sa niekto usmieval je ešte príliš skoro. No nie každý, koho stretneme, musí byť mrzutý.

  • 7. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 423x
  • 0
Liptov môj milovaný

Monika Minárová

Liptov môj milovaný

Liptov je kraj s dobrosrdečnými ľuďmi, aspoň tak som to vždy vnímala. Vyrastala som tam a prežila krásne roky. No vždy to tak nebolo.

  • 7. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 716x
  • 7
Rodinné prídavky či almužna?

Monika Minárová

Rodinné prídavky či almužna?

V dnešnej dobe tomu hovoríme rodinné prídavky. Naďalej to však zostane názov, ktorý nám je z minulosti všetkým dobre známy – almužna.

  • 3. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 058x
  • 21
reklama
Ako obyčajne ten deň začal...

Monika Minárová

Ako obyčajne ten deň začal...

Edo a Klára boli manželia 10 rokov. Deti nemali a tak riešili len bežné starosti a problémy. Občas si zašli na večeru či do kina. Mali rovnaké záujmy, turistiku, lyžovanie, plávanie.

  • 2. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 780x
  • 0
Príbeh zo života - 8.časť

Monika Minárová

Príbeh zo života - 8.časť

  • 1. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 299x
  • 0
Príbeh zo života - 7.časť

Monika Minárová

Príbeh zo života - 7.časť

  • 31. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 258x
  • 0
Dušičkové zamyslenie

Monika Minárová

Dušičkové zamyslenie

Spomaľte nachvíľu svoje tempo, pohodlne sa usaďte a prečítajte si tento krátky článok. A zamyslite sa...

  • 31. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 701x
  • 1
Príbeh zo života - 6.časť

Monika Minárová

Príbeh zo života - 6.časť

  • 30. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 236x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu