reklama

Usmiate ráno

Je chladné novembrové ráno a ľudia sa ponáhľajú do práce. Na to, aby sa niekto usmieval je ešte príliš skoro. No nie každý, koho stretneme, musí byť mrzutý.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Veziem syna pred školu, ide na plavecký výcvik. Takže toto ráno som ho nemusela toľko presviedčať, aby vstal z postele. Pred školou stojí hlúčik dievčat zo synovej triedy. Pridám sa k nim a spolu čakáme na ich pani učiteľku. Na tom by nebolo nič zvláštne.

Po týždni každorannej konverzácie zisťujem, čo dievčatá majú radi, čo sa im páči a čo radi pozerajú v telke. Veľa možností na konverzáciu nie je keď sa bavíš s 9-11 ročnými deťmi. Začala debata o večerných seriáloch a dievčatá spomenuli, že sa im páči seriál Divoké kone. A tu hľa, odrazu kráča do školy jeden z predstaviteľov tohto seriálu. Dievčatá za ním pozerali a rozplývali sa nad tým, že ho stretli. Vtom mi skrsla v hlave myšlienka: „Čo keby sme pre dievčatá vypýtali od neho podpisy?“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nápad to bol dobrý a baby sa potešili, navyše keď sa im ich idol na ceste zo školy pozdravil a usmial sa na ne. V priebehu dňa moju myseľ zamestnali iné povinnosti a popravde, vyfučalo mi to z hlavy.

Keď som nasledujúce ráno kráčala ku škole, hlúčik dievčat tam už stál a jedno z nich stískalo v ruke zápisníček s motívom koní. Vtedy som si spomenula, čo som im sľúbila a už nám ostávalo len čakať, či ho ráno stretneme.

Baby ho zbadali ako prvé, všetky sme sa otočili a on sa na nás milo usmial. Takže predsa sa dá usmievať aj ráno. Keď sa vracal zo školy, všetky dievčatá už žmolili v rukách papieričky na podpis. Usmial sa, prišiel k nám a keď sme povedali, čo by sme od neho chceli, začal rad-radom rozdávať podpisy. Pýtal sa dievčat ako sa volajú a kreslil im k venovaniam srdiečka. Bolo to také milé ako vtipkoval s dievčatami. Dievčatá boli veľmi šťastné a nakoniec sme ho poprosili, aby sa s nami odfotil, z čím bez váhania súhlasil.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V tej chvíli mi však zamrzol telefón ale to už prišla na pomoc pani učiteľka, ktorá rýchlo lovila mobil v taške. Nakoniec sa podarilo a dievčatá majú podpisy aj fotku.

Ten tajný idol našich dievčat bol Juraj Rašla, veľmi sympatický herec. Nie každý deň stretneš niekoho známeho a už vôbec nie vždy má dotyčný čas alebo chuť sa s tebou dať do reči. Pre tieto malé baby ale aj pre mňa to bolo milé ráno, vďaka človeku, ktorý nám ukázal, že namyslenosť sa už nenosí.

Ak môžeš čo i len jednému dieťaťu vyčariť na tvári úsmev, tak to urob aj ty! Nič to nestojí a ten pocit je na nezaplatenie.

Obrázok blogu
Monika Minárová

Monika Minárová

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný človek. Som veselá a rada sa smejem. Mám rada ľudí, ktorí nič neriešia a žijú jednoducho. Zoznam autorových rubrík:  Zo života

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu