reklama

Koho budem voliť?

Blížia sa voľby už 5. marca. Máte už vybratého svojho kandidáta? Ja nie a preto tu píšem. Určite to bude malý prieskum koho voliť a množstvo zaujímavých názorov. Tak do toho!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Ak tu človek zverejní nejaký článok, buď neodpovie nikto alebo sa tu nájde kopec ľudí s iným názorom, ktorí sa neštítia ani verejného urážania autorov. Dnes nebudem písať článok ale robím si malý verejný prieskum. Téma je jasná. VOĽBY!!

Rada si vypočujem názory vševediacich diskutujúcich, ktorí k akémukoľvek článku nezabudnú pripísať svoje slová: " Koho ste si volili, toho máte!"

Pre lepšiu budúcnosť mojich detí by som rada dala svoj hlas politikom, ktorí budú nielen garantovať vo volebnom programe ale aj plniť sľuby dané občanom. Existuje dnes taký politik či politická strana?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Myslím si, že nie ale stále dúfam, že sa tu raz objaví starodávny Jánošík, ktorý bude bohatým brať a chudobným dávať. Viem, viem, teraz mnoho z vás povie, z akej doby som prišla a tak ďalej. 

Ale ruku na srdce, nebolo by už načase začať tým bohatým brať to, čo nakradli a začať to dávať tým, ktorí to najviac potrebujú?

Bolo by už načase zabezpečiť dôchodcom dôstojnú starobu. Za ich odpracované roky dostali len almužnu, je to výsmech za niekoľko rokov práce. 

Čo naše štrajkujúce sestričky? Odišli z práce a nikomu nechýbajú? To je naše zdravotníctvo na takej dobrej úrovni, že môžeme prísť o kvalifikované sestry? Čo učitelia? Mal ich štrajk zmysel?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Otázok je mnoho ale odpovede žiadne. Myslím si, že ani výber volebných strán nás nemá čím prekvapiť. Neexistuje nik, kto by dokázal zabepečiť našu budúcnosť aby sme sa pohli smerom k lepšiemu. Voliť pôjdem, no žiaľ neviem koho. Mnohí z tých, ktorí tu už boli nedokázali nič. Neviem, čo skúsia nové strany.

A preto sa pýtam vás čitateľov a aktívnych diskutujúcich. Poraďte mi, koho mám voliť. Budem veľmi vďačná, ak pridáte aj dôvod prečo. Aby som v budúcnosti už nečítala a nepočula slová: " Koho ste si volili, toho máte!"

Monika Minárová

Monika Minárová

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný človek. Som veselá a rada sa smejem. Mám rada ľudí, ktorí nič neriešia a žijú jednoducho. Zoznam autorových rubrík:  Zo života

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu