reklama

Liptov môj milovaný

Liptov je kraj s dobrosrdečnými ľuďmi, aspoň tak som to vždy vnímala. Vyrastala som tam a prežila krásne roky. No vždy to tak nebolo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Kto z vás pozná Liptov, dá mi určite za pravdu, že je to jedno krásne miesto, kam sa človek rád vracia. Majestátne hory a malebná príroda nám dáva pocit, že sme tu v bezpečí. Mám rada Liptov, jeho krásy i keď som niektoré miesta nikdy nenavštívila.

Keď je človek mladý, túži cestovať, spoznávať stále niečo nové. Aj ja som vždy mala pocit, že potrebujem vypadnúť z našej malej, bohom zabudnutej dedinky, kde každý každého pozná a každý o každom všetko vie.

Na kopce, ktoré pomaly vidím z okna som nikdy nevystúpila. V Tatrách je len pár miest, ktoré som navštívila. A niektorí turisti? Cestujú dlhé kilometre aby sa pozreli, ako vyzerá svet z Lomnického štítu. Celé rodiny tu trávia dovolenky a vracajú sa každý rok lebo sa tejto krásnej prírody nevedia nabažiť. I v našej dedinke si dovolenkári väčšinou zo západného Slovenska kupujú staršie domčeky, ktoré potom prestavia na krásne chatky a trávia na Liptove celé leto.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja som sa presťahovala na západné Slovensko a žijem tu už 13 rokov. Mám tu svojich priateľov a známych, toto je teraz môj domov. No pri každom návrate prežívam pocit šťastia. Po rokoch som pochopila aké je dôležité vedieť kam patrím.

Vždy keď sa vraciam na Liptov, poviem, že idem domov. Teším sa na pohľad, keď ma víta mohutný Kriváň a jemný opar sa vznáša nad kopcami. Teším sa na rodinu a priateľov, ktorých stretnem lebo vždy ostanú súčasťou môjho života.

Nikdy nezabudnem na chvíle, ktoré som so svojimi kamarátmi prežila. Chalani mali vtedy viac vlasov a dievčatá boli bez vrások. Zostarli sme ale spomienky nám ostali. Spomínam na to, ako sme po prebdenej noci na dedinskej zábave spolu s východom slnka vystupovali na vrchol Kriváňa. Vtedy sme mali energie na rozdávanie a nezaťažení starosťami sme s ľahkosťou kráčali, aby sme sa hore odfotili pri kríži. Alebo naše víkendy na chate na Podbanskom, kde sme v srdci prírody trávili bezstarostné chvíle.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jáj domov, spomienky, ľudia. Na toto sa teším a ešte na voňavé koláče na maminkinom stole.

Monika Minárová

Monika Minárová

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný človek. Som veselá a rada sa smejem. Mám rada ľudí, ktorí nič neriešia a žijú jednoducho. Zoznam autorových rubrík:  Zo života

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu